Subject: "Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Soometsa küla, 19333 Uulu-Soometsa-Häädemeeste km 7,806 ja Suursoo tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-01-03 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Jane Kasak (Laanekraav OÜ)' <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 09:26:38 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

„Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Soometsa küla, 19333
Uulu-Soometsa-Häädemeeste km 7,806 ja Suursoo tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-01-03 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Laanekraav OÜ (reg.nr. 10010206) tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Soometsa küla, 19333
Uulu-Soometsa-Häädemeeste km 7,806 ja Suursoo tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Surju metskond 122 kinnistutele
(katastritunnusega 21401:001:0001) RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsutee ehitamine ja Lõo kinnistu (katastritunnusega
21301:001:0273) olemasoleva ristumiskoha rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

<https://www.dropbox.com/scl/fi/us8j9o6tfg066yvg7kia5/CD_PP-24-01-03-Suurs
oo-tee_080824.zip?rlkey=3hojrq6a1yh823ff0063oy4vf&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/us8j9o6tfg066yvg7kia5/CD_PP-24-01-03-Suurso
o-tee_080824.zip?rlkey=3hojrq6a1yh823ff0063oy4vf&dl=0

Koopia:

Jane Kasak   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]